Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

sye dah penat lah...

muke kat atas nyh nmpak mcm happy
tp hakikatnyer
aq tgh penat sbb keje aq view blog org jewk..
and facebook pown got nothing
interested me...
argh!! hope,, my follower akn increase lepas nyh
haha~ tak hope sgt
tp klu increase okay lh tu...

tibe2 aq teringat dkat satu video nyh..
knape lh aq ngan kkq aq
tak pernah bosan and laughing bile tgk video nyh
maybe ,, dy nyh mmg klako..


seriously you drive me crazy
with this video...
but,, tanx you cheer me up...