Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

Saya join GA 2012 Nurul Yui

haha~ join contest or GA lagi . haha~ saje for fun . klu nak join >klik sini yerk<


so mengikut syarat : Lengkapkan ayat ini dalam entry anda "Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana ___________ "  { perlu lebih dari 10 patah perkataan } .

Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana saya memang suka join giveaway yang dianjurkan oleh mana-mana blogger yang saya tahu, disamping hadiah saya join sebab nak tingkatkan ukhuwah sesame peserta dan tambah follower .


okay . panjang tak jawapan tu . haha~ pape pon . sume ni for fun . klu mng alhamdulillah .

Labels: