Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

back from hostel

Tumblr_mh7t2v4lrg1r1sapco1_500_large

okay . just back from hostel yesterday . damn punyer event , not like what i expected . hurm .... tp tak kesah lah jnji dpat balek . haha , so myself just like those butterflyies that out from the jar . yeah ! my breaking free . weet weet .

so what's up school . good maybe lah . haahaa . SO let me tell you all bout my school . hurm . lets start with class . new class , 5 Ittihad . whoaa , first class dlm sains agame *sains agme due kelas je . and guess what aq ddok dekat depan sekali . kat depan meja aq ade meja cikgu plak tu . hurm , piepah ni ckp je tak ngantok m. terlelap jgak aq kdg2 . haha


Tumblr_static_untitled-1_large


next story ? aq jd  naqibah .... and so do my others 13 , i mena 12 now . just kasu and shyira je yg tak jd . pe tu naqibah ? naqibah tu . dlm  satu program usrah , ade prbncgn pasal agme  kat skolah . ketue nyer dy panggil naqib(lelaki) , naqibah(perempuan) . haha . tade lh alim mane , just got think to share lah

hurm , lagi perkare yg shock ialah aq jd pasi utk subjek physics . what the~ physics 56 lg jd fasi lntak lah . accept je lh , walaupon hakikat nyer diri sndiri nak org laen yg ajar . hurm , tak kesah lah . i try my best


Capture_d_e2_80_99e_cc_81cran_2012-12-11_a_cc_80_18.18.34_large


okay lah . pape pon . wish me luck in my study . maklom lah umor dh masok 17 and hope i'm happy to be a SPM victim . haha . hope i will enjoy my senior year , yeah !

Labels: , , ,