Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

end of Semester 1
at last by 26th september my class for semester 1 ended . rse cm baru bbrpe hari lepas aq baru masuk kelas . knowing none of them . mcm kera sumbang dlm kelas sbb tak tegur sspe and bwk diri je mmnjg . tp betul lah org ckp , tak kenal maka tak cinta kan .. aq rse beruntung sbb ade such a lovely classmates and wonderful lecturer . love you guyssss ..





lepas habes kelas , kinda of busy lah sbb nak hntr project Biology segala and amek kertas essay ygmdm dh siap tanda segala haha . sumpah terkejar-kejar , tp for the last time un . ssokay . and aq sempat lh jgak amek gmbo dgn team-mate aq kt dinding kterog yg cnteq tu . haha . credit to iha , sbb dy pakai iPhone 5s


from left : me , iha , hanan , ainun and zubaidah

so after settle sume bnde , aq pon pegi  lh lunch date dgn nabeel  . since this last week of lecture ni , hari2aq kluar mkn dgn dy . tw she's such a nice girl and i'm glad she is here with me .. sprti yg lme aq dh rncg , aq pon ajak dy amek gmbo kat cfs iium . haha . thankss sebab melayan kehendak aq nabeel ...


again dkt dinding bangunan yg cantik 


ade byk gmbar , tp tak boleh lah belanja byk2 . the rest utk simpanan peribadi . so well please excuse me , I need to settle my online quiz  chemistry and study for my final exam starting next monday .

wish me  success and pray for me . thank you ....