Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

strong heart

hey ya ! final exam sis dah hbess . kalau korg tanya sekarang aku buat apa? haruslah tengah mereput . exam habes selasa lepas, tapi parents aku amek hari jumaat . so instead of tatau buat ape, let me share something to those yang baca blog ni (ada ke yang baca) . hehe




let's talk about heart (not love okay). these few days i've been facing some shitty stuff. so sbg seorang kawan yang suka berkongsi cerita - adalah menjadi suatu kewajipan untuk aku cerita semuanya pada dyorg . aku repeat SEMUA ! 

tapi apa yang aku paling rasa paling tertarik ialah bila kawan2 aku cakap yang hati aku ni keras. and i was like 'apa yang yang kerasnya?' . bagi aku, setakat someone yang dah blah daripada hidup aku lepas buat salah besar - and ttbe dtg balek . seriously aku tade masa untuk orang tu lagi. 


Wanderers


sejujurnya aku typical yang tak bagi peluang kedua. i have such a simple rule. kau buat salah - kau buat aku marah - kau mintak maaf - aku maafkan - pelan2 aku lupa. just that - kau tak perlu bersusah payah untuk fix anything sbb tade apa yang akan berubah .

benda dah lepas - biar lah lepas . kalau kau dah pergi - teruskan pergi. hidup aku bahagia selama kau pergi mcm mana kau bahagia dengan orang lain tanpa aku

pretty fair, right ?

Untitled