Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

Dear Soulmate

hye babe. first of all, I would like to wish you 'HAPPY 20TH BIRTHDAY' . semoga hidup kau sentiasa bahagia, lebih bahagia walaupun sekarang kita terpisah sekarang ni. but don't worry cs we meant for each other, right?

remember when both of us confessed how we hated each other back in school time? but ended up being such great friends bila dua-dua masuk kat uia. mula-mula tu biasa je, tapi bila aku selalu lepak bilik kau - sampai roommates kau pun sangat lah tak kesah dengan kehadiran aku. you gave me life kat cfs ni. thank you so much.


paris, friends, and travel image


kalau nak cakap ape je yang kita buat selalu, memang banyak lah sangat. mula daripada lepak bilik kau, membawa ke aktiviti mereput kat jaya one sampai lah jalan-jalan tanpa tujuan pusing KL naik bus free. banyak sangat weyhhh. tp yang paling best, kau lah photographer terbaik yang aku pernah ada. glad having you in my life.

banyak benda yang aku belajar drpd kau. since aku ni science student meanwhile kau plak budak law yang hebat. aku belajar untuk ada that kind of 'minda kelas pertama' . and belajar untuk tak perlu nak give a damn dengan kata-kata orang yang lack of facts. dyorg tu sume tak sama level dengan kita (ceyhh berlagak sungguh bunyi nyer)


girl, friends, and car image


sempena birthday kau yang ke-20 ni. aku harap kau lebih positif dengan hidup. tak payah fikir pasal masa lalu dah - especially laki tak guna tu. like always ada masalah jangan lupa cari aku, kita bole maki hamun orang sesama. that's what cursemate meant for. hehe

so good luck with you degree babe. walaupun nanti kuantan and gombak amatlah berjauhan - jarak tak pernah memisahkan kita . as long as we have each other. peace !