Scha's Riotz world

Autobiography


♥♥♥ Hye ! Welcome to my Riotz World ♥♥♥ P/S : Please be nice here , thank you

Entries About Linkies Stuff

Status <3

BIOMEDICAL SCIENCES STUDENTS IIUM KUANTAN
My Music

Planetarium (piano) by Ai Otsuka

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Scha Aye Jay
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

why do I fangirl-ing

hey ya! ok actually aku pon tatau kenapa aku nak tulis post ni, but I just thought that it is such a great topic. wasn't it? some people keep on asking me sejak bila terjebak dengan kpop, dulu cam hape bash kpop. and I was like, well excuse me aku dah lama minat BIGBANG since I was 14 (now I'm 20). memang lah aku tak minat kpop sangat before, but BIGBANG the only exception hehe. 


daesung, gd, and bigbang image


oopss nampak nyer dah kantoi aku minat BIGBANG. but aku tanak citer pasal BB or pasal Seungri which is my ultimate bias (tercakap lagi). it just aku nak citer yang apa yang aku rasa best sangat dengan fangirl-ing stuff ni. ouh btw fangirl-ing bukan kpop semata-mata okay, kau minat Justin Bieber et al pon kire fangirl jugak (for those yang selalu misunderstood lah)

for those yang rasa fangirl cam aku ni mostly such loner, yeah maybe you're right. I am forever alone type of person. why? cs I am not interested in relationship and I hate commitment. so fangirl bring me happiness? yeahh sort of like that


seungri and bigbang image


kalau kau rasa fangirl ni tade hurt feeling, tipu lah kan. always there's moment yg kte rse upset bila nampak bias kte dgn orang yang kte tak suke. we don't mind pon dyorg being in relationship, but only with the one yang kteorg ship with hehe. but sakit hati tu tak lah seteruk orang bercinta, so still boleh kawal

but then kenapa still fangirl? well mybe dyorg ni artist or huge star but there's always moment kau rse yang diri dihargai. hm for those yg fangirl faham lah kan perasaan tu. for them fans lah yang buatkan dyorg berjaya sehingga sekarang. jatuh bangun dyorg, those ppl amat rasa bersyukur sbb fans ttp ada untuk dyorg.


kpop, bigbang, and g-dragon image


I might be a die hard fangirl, tp jangan lah kau fikir kteorg ni terlalu obses smpai lupa apa yang perlu or apa yang perlu diutamakan dlm hidup. as long kau tahu batas, baik buruk sesuatu perkara - everything is gonna be fine.